Home The Writer Counseling Life Motivation Islam

Tu La Nak Putih Sangat!

Assalamualaikum




Hah! Tu la nak putih sgt..skrg sape nk jawab? Ok..fine..CHn bukan nk kutuk sape2 tp bila terbaca salah satu link share dalam fb, terus membawa ke salah satu blog tentang bahaya penggunaan set collagen plus vit e..Ni blog nye 


Perempuan sape tak nak cantik. Semua perempuan nak cantik. Even lelaki sekalipun nak perempuan cantik2. Sbb tu la perempuan nak kelihatan cantik. Skrg nak salahkan siapa kalau bukan diri sendiri. Dan ada jgak jawapan sarkastik dari sesetengah perempuan yang lagaknya, bila memberi jawapan, nak wajah halus dan mulus, perbanyakkanlah berwuduk. CHn tak boleh nk cakap la yg tu. Ada benarnya, bila kita wuduk nampak wajah kita ada cahaya keimanan tu, tapi tidak semua wanita beranggapan macam tu. Mereka mungkin nak kulit mereka putih. 

dari gelap -- putih
dari jerawat --no jerawat
dari bintik2 --no bintik2

Actually, pilihan di tgn anda. Pilihan tu ada. Bermacam2. memang anda nak kelihatan cantik dan putih, tp fikir lah akibat dan kesannya. Takkan dalam 3 minggu dah cantik n flawless gilerrr.. Mungkin ada yang tak kena. 

Sbg manusia yg dikurniakan akal dan kewarasan fikiran, kita punyai cara utk mncari sesuatu pilihan dan keputusan yg akhirnya membawa kita kepada kesannya. 

CHn lebih memilih Olay White Radiance berbanding produk2 kecantikan yang lain. Setakat ni tak de pulak kesan2 yang memudaratkan kulit CHn. Kesannya tak de la seperti yang digembar gemburkan dlm masa 3 minggu dh putih. Dan bila CHn tak pakai pn, jerawat x naik pn. Cuma bintik2 hitam masih ada jika tgk kulit CHn dari dekat. 


Malu la plak rasenya letak pic ni





Terima Kasih Kerana Sudi Membaca,Sila Berikan Komen Serta LIKE (:

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By H Nurani's Sketch ♥ All Rights Reserved © 18 Sept 2013