Home The Writer Counseling Life Motivation Islam

THE LINES OF LIFE : You Get it Or You Give It Away????

Orang cakap, apa yang ada di hadapan sekarang ni perlu kita hargai dan bersyukur dengan apa adanya. Ya, sy sokong 100%. Kenapa saya berbicara mengenai soal hargai dan syukur ini? Sebab saya dah tak de semua tu. Waktu study dulu, macam2 angan2 yang saya fikir, kemahuan, kehendak, dan segala macam fitrah dunia. Bukan bererti sy dah kehilangan semua tu, tetapi saya dh tak jumpa dah semua tu.
Apa yang semua tu?
Waktu study di UPSI, saya ada kwn2, sy punyai pengalaman yang tak pernah saya dapat, saya ada kehidupan sendiri (bukan bererti tak de family) tapi ia memberi erti kepada sy supaya hidup berdikari..hah itu point nya.
Bagaimana saya nak dapatkan semua tu semula?
Never, I cant get this thing again.
Huhuhuhu...Uwaaa...sedihnya, sebab tak de yang kedua selepas yang pertama. Begitu juga cinta. (harap semua faham ye meaning first love)




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca,Sila Berikan Komen Serta LIKE (:

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By H Nurani's Sketch ♥ All Rights Reserved © 18 Sept 2013