Home The Writer Counseling Life Motivation Islam

Talk About LOVE

Assalamualaikum...
Apa khabar semua?
Di harap semua baik2 je..
Aku ni salah seorang dari beginner yang nak memulakan blog. Dulu pun pernah buat blog tapi dah x ingat pasword n username. Jadi terpaksa buat blog baru.
Ok..hari ni aku bersama dengan roomate aku. Semua budak rmh balik kg. Al maklum la cuti deepavali. So kita ni 1 Malaysia..Orang sambut deepavali, kita pn sambut la.hehe..
Hari ni jom kita terjah satu topik..topik yang biasa sangat dan amat popular dalam kalangan blogger di Malaysia ni..tajuknya, Cinta Tak Semestinya Memiliki. Memang, sah dan terbukti, dari cerita2 Melayu yang asyik ditayangkan kat tv pun, hero dan heroin x bersatu macam cerita Naziha tu. Last2 hero mati. Naziha kahwin dengan orang lain..kesian kan...


Why cinta? Sebab kita semua ni manusia. Allah dah letakkan rasa cinta dan sayang terhadap seseorang manusia ni. Orang jahat pun ada cinta.hehe..
Jodoh di tangan Tuhan. Kita yang merancang Dia yang menentukan. Sebelum bertemu dengan jodoh kita, mesti kita jumpa dengan mcm2 jenis orang. maksudnya di sini, orang yang pernah bercinta dengan kita ..Tetapi kenapa kita tidak dapat bersama dengan dia???
Sebab CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI...itulah maksud yang aku ingin sampaikan.




 Dan inilah merupakan salah satu hasil seni tangan aku yang paling teruk aku boleh katakan...haha..yg penting rajin nak buat..hahaha!



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca,Sila Berikan Komen Serta LIKE (:

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By H Nurani's Sketch ♥ All Rights Reserved © 18 Sept 2013